Monday, May 13, 2013

Refleksi Minggu Ke-7

Dalam proses pembelajaran pada minggu ke-7 ini saya tidak dapat melibatkan diri kerana ketidakhadiran saya ke kelas Pendidikan dan Pengajaran Seni disebabkan masalah-masalah tertentu. 

Namun begitu, saya dimaklumkan oleh kawan saya mengenai pelajaran pada hari tersebut. Mereka memberitahu bahawa pada kelas tersebut mereka melakukan pembentangan mengenai strategi, kaedah, teknik dan pendekatan yang boleh digunakan oleh seorang guru ketika mengajar di dalam kelas. 

Selain itu, saya diberitahu bahawa kami semua perlu membuat pemerhatian di mana-mana sekolah rendah bagi melihat proses pengajaran dan pembelajaran bagi subjek Pendidikan Seni Visual bagi melihat teknik, strategi dan pendekatan yang digunakan oleh guru tersebut dalam proses pengajaran mereka. 


No comments:

Post a Comment